sweetcupcakes

Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Jag ber om ursäkt - igen :(

Av Ester, Louise, Pauline - 10 september 2010 20:23

Heej alla! Förlåt (igen) för att jag inte bloggat på länge, men känner nästan att jag knappt har tid med min egna blogg också :( Men nu bloggar jag :) I veckan har det inte hänt så mycket, avr på balett och streetdance, kuuul :D! Idag var vi i en park, vi fick ta med oss fika, det var mysigt och gott, fast det var lite tråkigt att lyssna på en gubbe som snackade om växter hela tiden ;) Efter skolan idag så gick Lollo och jag bara hem, låg i sängen och mös med en bok och tittade på TV! Sen så kom mamma och pappa hem och sen kom mammas jobbarkompis Fia hit så vi har ätit middag tillsammans, vi åt kycklingfilé, klyftpotatis och kryddsmör! Gooooott! Efter det spelade vi lite kort, haha kul! Vi körde tecknet, mamma och jag förlorade ganska fort :(! Vi hade ett jätte synligt tecken på slutet men dom kunde inte se det, hahahahaha! Nu blir det väl att titta lite på Idol, haha hör en falsk sångare från vardagsrummet nu, hihi! Det är ju roligare att se på uttagningarna med alla knäppa personer som tror att dom har talang än med dom bra ^^! I helgen vet jag inte vad vi ska göra, Lollo ska typ ha fotbollsmatch på söndag tror jag, men annars vet jag inte! Haha, nu kom jag att tänka på att det var jätte längesen vi lekte med en kompis en helg! Fast det var kanske inte så länge sen?! Men vi brukar leka efter skolan mest, speciellt med Nikita eftersom vi bor grannar! Eller jo just det, vi var på bio med Jennifer förra helgen typ, vi såg "Som hund och katt 2" den var bra och rolig :-) Men vi var ju inte hemma hos varandra då... Iallafall, stunt samma! Nu ska jag gå och titta på Idol! Vi hörs! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

      

Lite bilder <3


Jag vill också tillägga att Ester har varit väldigt duktig och bloggat mycket <3! Hejja Ester :)

 
 
Vickan

Vickan

10 september 2010 22:59

sv: tack detsamma! :)

http://vicko.bloggplatsen.se

 
olivia

olivia

11 september 2010 11:20

Klart jag känner igen dig! Tack för svaret!:)

http://olivias.bloggplatsen.se

 
olivia

olivia

11 september 2010 15:46

Gud va glad jag blir när folk kommenterar långa texter!::) Så sjukt tacksam!

http://olivias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ester, Louise, Pauline - 7 oktober 2010 16:21


hejhej allihopa nu har inte jag skrivit på ganska länge förlåt för det jag ska bättra mig det lovar jag! nu har jag ingenting att göra bara sitter här och har tråkigt väntar på mat men det dröjer ju klockan är ju bara tidigt aja hejdå ha det gött sal...

Av Ester, Louise, Pauline - 2 oktober 2010 10:18

Heeej! Igår var det ju studiedag! Så jag,Ester och Pauline gick på stan tsm! Det var superkuligt! Jag gjorde en liten film på vad jag köpte! Den kommer här :)   Hope u like it :) ...

Av Ester, Louise, Pauline - 1 oktober 2010 07:19


 godmorgon alla! idag vaknade jag jätte tigigt och kunde inte somna om:( men snart ska jag, lollo och paulo gå på stan och det ska bli jätte kul får se ifall vi hittar något fint!! nu ska jag kanske gå och titta på nån film vakna lite jag ska dusch o...

Av Ester, Louise, Pauline - 27 september 2010 16:22

hej alla förlåt (igen) att jag inte har skrivit på länge! nu är jag hemma hos min kompis vi gör inget speciellt är på datorn ska snart gosa med Linus<3 (vilmas marsvin) ska sen på träning hejdå vi hörs ha det gött kramkram //ester och vilma ...

Av Ester, Louise, Pauline - 26 september 2010 20:51

Heej alla! Nu har jag gjort en ny design till bloggen, vad tycks? Toppbilden är gjord i photshop, i love photshop :) Hoppas ni gillar den, och du med Ester :) För jag har redan visat Lollo :) Dom som vi hejade på förlorade, men det gör inget, dom tar...

Presentation


Hej och välkomna till våran blogg! Ta er tid och läs, och medan ni ändå är här så kan ni ju slänga in en kommentar eller 2 :)! Följ gärna via Blog Lovin'! Kramizzar//Ester, Louise & Pauline

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggvärde!

RSS

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards