sweetcupcakes

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Ester, Louise, Pauline - 26 september 2010 20:51

Heej alla! Nu har jag gjort en ny design till bloggen, vad tycks? Toppbilden är gjord i photshop, i love photshop :) Hoppas ni gillar den, och du med Ester :) För jag har redan visat Lollo :) Dom som vi hejade på förlorade, men det gör inget, dom tar igen det ;) På fredag ska vi kanske leka, för då är vi lediga från skolan alla 3, nice! Hoppas det går! Då tar vi nog en massa bilder, för vi ska isådanafall vara hos Ester, och hon har ju en sån fin webbkamera i datorn :) Men nu ska jag kolla på det sista av ensam mamma söker :) Ha en bra kväll, så hörs vi! Ni får ha det så gött!

  

Av Ester, Louise, Pauline - 26 september 2010 15:49

Heej alla! Idag ska vi gå på en basketmatch, alla vi, Ester, Louise och Pauline :) Det ska bli kul! Innan matchen så ska jag, Lollo, mamma och pappa äta på en kinaresturang, gott! Men nu ska vi gå! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Presentation


Hej och välkomna till våran blogg! Ta er tid och läs, och medan ni ändå är här så kan ni ju slänga in en kommentar eller 2 :)! Följ gärna via Blog Lovin'! Kramizzar//Ester, Louise & Pauline

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggvärde!

RSS

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards