sweetcupcakes

Alla inlägg under september 2010

Av Ester, Louise, Pauline - 3 september 2010 21:59

hej nu är det äntligen fredag man kan vara vaken hur länge man vill!! jag är jätte trött jag vill gå och lägga mig och titta på sverige-ungen! jag tror det står 2-0 till sverige:) just nu gör jag ingenting dricker lite cola från MCdoalds! nu måste jag sätta på mig pjamas och lägga mig i soffan godnatt!:D kram //ester   mmmmm I´m lovin it:D

Av Ester, Louise, Pauline - 3 september 2010 16:09

hejhej nu har jag kommit hem från skolan det har varit en lång dag snart ska jag på basketträning! och sen ska jag till mormor:) jag är jätte trött jag har tränat väldigt mycket den här veckan! nu måste jag gå jag är jätte hungrig hejdå kram //ester   

Av Ester, Louise, Pauline - 1 september 2010 20:19

hej! snart ska jag gå och titta på basket vm det ska bli kul det är jätte spännande matcher igår tittade jag på grekland-turkiet det var en bra match jag hejade på grakland men turkiet vann:( nu sitter jag och tittar på one tree hill och är på msn:) jag måste nog gå nu om jag ska hinna se matchen hejdå ha det bra kramkram //ester   

Presentation


Hej och välkomna till våran blogg! Ta er tid och läs, och medan ni ändå är här så kan ni ju slänga in en kommentar eller 2 :)! Följ gärna via Blog Lovin'! Kramizzar//Ester, Louise & Pauline

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggvärde!

RSS

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards