sweetcupcakes

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Ester, Louise, Pauline - 18 augusti 2010 17:53

Hej! Detta blir ett snabbt inlägg! Ville bara säga att snart har jag match! Och ni får heja på oss :D När jag har spelat klart så ska mamma,jag och pauline hyra en film och äta kina-mat,mums! Men nu måste jag sticka! Ha en bra kväll,så hörs vi! Hejdåå,kramkram //Lollo

  

Av Ester, Louise, Pauline - 18 augusti 2010 17:05

Hejsan allihopa! Idag var det första skoldagen!! Det var ganska pirrigt när man kom dit :P Men det var jättekul att träffa alla kompisarna! Var ni pirriga? Vi började kl. 9.30 och slutade kl.13.00 Så det var en ganska kort dag i skolan och det kommer det vara både torsdag och fredag,men på måndag blir det samma gamla tider igen ;)! Vi gjorde inte så mycket i skolan idag...men medan alla barnen har haft sommarlov har de byggt  om i våran matsal! De byggde nytt golv och lite andra saker. Det var superfräscht! Just nu kollar jag lite på tv. Kl.18.15 ska jag ha fotbollsmatch,YIPPIE! Hoppas vi vinner! Ni hejar på mitt lag va? Men nu måste jag dra :D Ha det bra!  //Lollo

  

Av Ester, Louise, Pauline - 18 augusti 2010 13:58

Hej jag slutade skolan kl.12.30 då kom mamma och hämtade mig och då åkte vi till stan jag fick ganska mycket kläder och här är dom!            ett par mjukis byxer

  en kofta

  en tröja

  en jeans klänning

  och ett par jeans tights

 dagens outfit är   hejdå kramkram//ester

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till våran blogg! Ta er tid och läs, och medan ni ändå är här så kan ni ju slänga in en kommentar eller 2 :)! Följ gärna via Blog Lovin'! Kramizzar//Ester, Louise & Pauline

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggvärde!

RSS

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards