sweetcupcakes

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Ester, Louise, Pauline - 22 augusti 2010 18:39

Heeej! Nu har vi varit på bio :D Vi såg ju "karate kid" Den var hur bra som helst! SUPERBRA!! Tror jag fått en ny favvofilm...:P Den var sorglig,rolig och jättebra helt enkelt! Vi åt massor med popcorn och drack cola! Har ni gjort nåt kul idag då? Nu ska jag nog kolla på en film eller nåt,ha det bäst //Lollo kramizzzzzzzzzzzzzzz

Här kommer trailern till "karate kid"


Av Ester, Louise, Pauline - 22 augusti 2010 11:28

Heej alla glada hoppitossor :P Hur mår ni? Jag mår bra! Och vet ni vad?! Idag ska jag,Ester och Pauline gå på bio! Vi ska se "the karate kid" den verkar jättebra! Vi ska se den kl.15.10 tror jag...:) Det blir spännande! Så kommer vi äta jättemycket popcorn såklart! Just nu så bloggar jag lite och leker med Neo <3 Vi hade fest igår,så mamma och pappa städar lite! Ja,just det! Jag har ju inte berättat om min match som jag spelade i förrgår! Tja...som vanligt: VI VANN! Vi vann med 14-0 och jag gjorde 3 mål :P  Jag blev jättenöjd med matchen,men nu ska jag ta och göra nåt kul! Ha det gött //Louise kramizzzzzzz


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till våran blogg! Ta er tid och läs, och medan ni ändå är här så kan ni ju slänga in en kommentar eller 2 :)! Följ gärna via Blog Lovin'! Kramizzar//Ester, Louise & Pauline

Fråga mig

3 besvarade frågor

Klockan är...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggvärde!

RSS

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards